Titanium - Megan Nicole

【歌词】

You shout it out,
你已歇斯底里
But I can't hear a word you say
但我仿若迷失 听不清你一言一语
I'm talking loud not saying much
我大声吼着 却哑然失语
I'm criticized but all your bullets ricochet
你对我恶语相加 但终究伤人伤己
You shoot me down, but I get up
你曾让我黯然神伤 但我已经幡然醒悟
I'm bulletproof, nothing to lose
我已筑起铜墙铁壁 再无所畏惧

Fire away, fire away
开火吧 开火吧
Ricochet, you take your aim
火星四溅 你仍然瞄准着我
Fire away, fire away
开火吧 开火吧
You shoot me down but I won't fall
你曾让我跌落谷底 但我不会重蹈覆辙
I am titanium
我已坚不可摧
You shoot me down but I won't fall
你曾让我心碎不已 但我已然完全愈合
I am titanium
我已钢筋铁骨
Cut me down
你把我弃之不顾
But it's you who'll have further to fall
但你会为此付出更大的代价
Ghost town and haunted love
身陷囹圄 为情所困
Raise your voice, sticks and stones may break my bones
提高你的嗓门 木棍和石块或许能让我伤筋痛骨
I'm talking loud not saying much
我大声吼着 却哑然失语
I'm bulletproof, nothing to lose
我已筑起铜墙铁壁 再无所畏惧
Fire away, fire away
开火吧 开火吧
Ricochet, you take your aim
火星飞散 你仍然瞄准着我
Fire away, fire away
开火吧 开火吧
You shoot me down but I won't fall
你曾把我击倒在地 但我终将绝地反击
I am titanium
我已心坚如钛
You shoot me down but I won't fall
你曾把我置之死地 但我终将死而后生
I am titanium
我已坚不可摧
I am titanium
我已钢筋铁骨
I am titanium
我已心坚如钛
Stone-hard, machine gun
磐石以防 机枪扫射
Firing at the ones who run
奔命之人必被集火而攻
Stone-hard as bulletproof glass
磐石加身 无所顾及
You shoot me down but I won't fall
你曾让我黯然神伤 但我已经幡然醒悟
I am titanium
我已坚不可摧
You shoot me down but I won't fall
你曾让我跌落谷底 但我不会重蹈覆辙
I am titanium
我已钢筋铁骨
You shoot me down but I won't fall
你曾让我心碎不已 但我已然完全愈合
I am titanium
我已心坚如钛
You shoot me down but I won't fall
你曾把我置之死地 但我终将死而后生
I am titanium
我已坚不可摧
I am titanium
我已无坚不摧


评论
热度(3)